Forum Lucid Forum
Świadome Śnienie i OOBE
 
 FAQFAQ   SzukajSzukaj   UżytkownicyUżytkownicy   GrupyGrupy  GalerieGalerie   RejestracjaRejestracja 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

różne dziedziny różnych yeldowych wypocin i smarów xD
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
 
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Lucid Forum Strona Główna -> ja właśnie ja
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
yeld
Administrator Snów


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:32, 09 Maj 2009    Temat postu:

Tam z tyłu? To są kamyki w takim szklanym naczyniu z takim dużym kamykiem z dziurką i pompką. Generalnie to jest fontanna. ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Totek
przebudzony


Dołączył: 19 Mar 2009
Posty: 36
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pon 17:42, 11 Maj 2009    Temat postu:

Ciebie piwo zainspirowało do zrobienia zdjęcia, a mnie twoje zdjęcie do wypicia piwa. (Ach... ten artyzm :D)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Totek dnia Pon 17:43, 11 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yeld
Administrator Snów


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 20:21, 22 Maj 2009    Temat postu:



Corel Painter X - chyba nie ma nic lepszego do digital paintingu. Obrazek nie jakiś odpicowany, poznaję program powoli.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramiel
Moderator Snów


Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 11:07, 23 Maj 2009    Temat postu:

Kinda cute.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Sebe
lucid dreamer


Dołączył: 28 Gru 2006
Posty: 707
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 0/3

Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 12:14, 23 Maj 2009    Temat postu:

Nadaje się na okładkę jakiejś hipsterowskiej płyty!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yeld
Administrator Snów


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 17:56, 29 Maj 2009    Temat postu:

Mój pierwszy render w 3D Studio Max.



Generalnie ma to być maszyna latająca inspirowana światem Warhammera 40K. Model jest jeszcze nie skończony, choć najwięcej roboty było zdecydowanie przy szybach i tej klatce, ale chciałem wypróbować materiały i dlatego zrobiłem render.

Do dołożenia są małe skrzydła na bokach, więcej detali na ogonie, więcej detali na bokach, jakieś wloty powietrza na tych wystających nogach i jakieś płozy czy coś takiego. No i jakieś SPACE MARINES czy coś takiego po bokach.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fizyk
Administrator Snów


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia, Układ Słoneczny, Droga Mleczna, Wszechświat
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:03, 29 Maj 2009    Temat postu:

Wygląda jak poskładane z papieru ;p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yeld
Administrator Snów


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:42, 29 Maj 2009    Temat postu:

Wiem, bo to jest low-poly, głównie z przeznaczeniem do game-artu*.

Dla porównania mech ze świata Warhammera 40k



Dlatego ta kanciastość jest zamierzona.


* Taka wymówka, jak się nie chce robić za dużo szczegółów. :D


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Fizyk
Administrator Snów


Dołączył: 11 Paź 2006
Posty: 1215
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: Ziemia, Układ Słoneczny, Droga Mleczna, Wszechświat
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 18:46, 29 Maj 2009    Temat postu:

Low-poly swoją drogą, ale to się domyślałem, że tak ma być. Mi chodzi bardziej o ten bordowy kawałek z przodu po prawej, to najbardziej przypomina pozginany papier :p

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yeld
Administrator Snów


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Pią 19:33, 29 Maj 2009    Temat postu:

No, racja. Trzeba to wyklepać. Tam była płaszczyzna z czterech wierzchołków, która po przesunięciu jednego się połamała. ;P

W międzyczasie trochę pododawałem tu i tam. Fajnie wygląda, bo w rzeczywistości nie miałby prawa polecieć. :D



Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Ramiel
Moderator Snów


Dołączył: 21 Sty 2007
Posty: 1910
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Pią 21:39, 29 Maj 2009    Temat postu:

Futurystyczny ślimak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Chmurka
Moderator Snów


Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 950
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: wziąć kasę
Płeć: Kobieta

PostWysłany: Sob 0:01, 30 Maj 2009    Temat postu:

jak taka plastikowa zabawka... jest w tym coś co sprawia wrażenie "drobności" przedmiotu mimo wszystko, może zmień tekstury i usuń fakturę z szyby i powierzchni (bo w dużej skali były by gładkie, przypominają papier albo plastik bo są chropowate jak rzeczy zrobione z nich), dodaj jakieś nity...
w każdym razie świetnie wygląda i b.dobrze się zapowiada, chciałabym zobaczyć dalsze efekty prac :)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yeld
Administrator Snów


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 4:11, 30 Maj 2009    Temat postu:

Tekstur nie ma na razie żadnych na modelach, są tylko materiały (stal, szkło). Wygląda jak zabaweczka, bo nie ma szczegółów, które pozwoliłyby nabrać jakiejś optycznej skali.

Anyway, wrócę do tego pomysłu w przyszłości, raczej tworząc go od początku. Powodem tego jest, że ten model służył mi głównie do nauki i choć na renderze wygląda zacnie to siatka jest okropna, ściany się przenikają, wierzchołki giną, itp. Dlatego zamiast naprawiać ten śmietnik, zająłem się innym projektem, jednak w podobnej konwencji.

Tym razem poszedłem w coś szybszego, coś a'la myśliwiec. Nie ma jeszcze szyb, i w sumie dobrze, bo rzeczywiście, faktura na poprzedniej jakoś nie pasuje. Ale kanciastość ta sama. Całość będzie bardziej uszczegółowiona, na poziomie tych wlotów powietrza. Ten projekt doprowadzam do końca. :p





I siatex:



Aż ciężko mi uwierzyć, ile frajdy to daje. :p


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez yeld dnia Sob 4:16, 30 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
3pac
senny podróżnik


Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 127
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/3

PostWysłany: Sob 12:47, 30 Maj 2009    Temat postu:

Wow, nieźle, jak się uczysz 3dsmaxa? Z jakiejś strony netowej, czy może książki? Czy może sam do wszystkiego dochodzisz?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yeld
Administrator Snów


Dołączył: 04 Sie 2006
Posty: 3597
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 16 razy
Ostrzeżeń: 0/3
Skąd: z polskiej stolicy dnb! :D
Płeć: Mężczyzna

PostWysłany: Sob 14:21, 30 Maj 2009    Temat postu:

Sam, metodą prób i błędów.

Mały update. Szyby, klapy i thruster.




Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
To forum jest zablokowane, nie możesz pisać dodawać ani zmieniać na nim czegokolwiek   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Lucid Forum Strona Główna -> ja właśnie ja Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14  Następny
Strona 12 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin